Ko je izgradio tu brzu prugu? Niko nije verovao da cemo imati brzi voz Soko. A sad odjednom ne moze se bez brzog voza. Kako se ranije putovalo? Tesko nama kad se opanak potpapuci!
Znamo da nemamo Zel stanicu, a kada ce da je vrate,, ne znamo. Nego sta je bilo sa Autobuskom uBG tj na Novom Bg, niko ne proca o njoj, bilo ono kao prebacili je na NBg i ni jedan tekst o tome. Istrazivacko novinarstvo nista?
Da je samo salter problem...
Treba spomenuti ocajan prevoz do stanice, guzve u saobracaju, uzak prolaz na peron. Koliko je samo puta bus koji je uveden za prevoz putik voza otisao prazan ne sacekavsi putnike jer ide po svom redu voznje, a vozovi kasne. Kartomat cas radi cas ne radi. Zatvoren i salter na NBG bez ikakvog objasnjenja,samo kazu do daljeg. Mesecne karte se i dalje moraju kupovati na salteru, nisu u stanu da dorade aplikaciju, i dalje preko app-a samo pojednacne karte, za to im ne treba gradjevinska dozvola ni procena stabilnosti. Bukvalno nista mesecima ne umeju da urade da bar malo olksaju putnicima, a na sve to i dalje naplacuju 500 din vise kad kartu kupite u vozu.
@Буђ
06.06.2025 • 16:48
Станица
Па градоначелник да би смислио неки предлог треба му још 7 месеци јер предлоге које је дао о поновном покретању станице у новом саду жвакао је 7 месеци. Какав то потенцијал треба да будеш да укапираш шта радити. Где је он то стекао факултетско образовање кад нема могућност да разуме ствари. А и особље железнице са врха скале показује исту тенденцију као дични градоначелник.
Trebaju da smisle još jednu integraciju SAP programa ovoga puta za železnicu.
Ovi snsovci, skakavci, su ovde, ne da poboljšaju život u Srbiji, već da opljačkaju, prodaju i izdaju sve što mogu. Na kraju će i da zapale.
Posle Vućića i njegovih je kraj za Srbiju.
@novi sad Jesi li išta razmišljao kad si napisao ovaj komentar? Koliko je to bezvezno i bez argumenata. Vidi jednu stvar samo. Ljudi rade u Bg i tamo zarađuju platu i troše je, pazi sad, u Novom Sadu.
Postoji odlicna alternativa za kupovinu pojedinacnih karata a zove se SrbijaVoz aplikacija koja se instalira na telefonu i preko nje za 2 min kupite kartu. Ta aplikacija je jedina dobra stvar koju su zeleznice uradili a ljudi je ne koriste. Glavno da znaju da listaju po tik-toku i fb a ne znaju da koriste najjednostavniju aplikaciju vec cekaju u redu na salteru u 21. veku. Nisu krivi oni, krivi smo mi.
Opismenite se digitalno zivite u 2025 godini ako ne želite online da plaćate kartu jeftinije onda je kupite u vozu karta je smešno jeftina u odnosu koliko platite cigare kafu i alkohol za jedan dan .
Zašto nije moguće obezbediti prolaz van oštećene zgrade na perone u Novom Sadu i pored staviti nekoliko "kioska" za kupovinu karata i na taj način resteretiti Petrovaradin?
Па градоначелник да би смислио неки предлог треба му још 7 месеци јер предлоге које је дао о поновном покретању станице у новом саду жвакао је 7 месеци. Какав то потенцијал треба да будеш да укапираш шта радити. Где је он то стекао факултетско образовање кад нема могућност да разуме ствари. А и особље железнице са врха скале показује исту тенденцију као дични градоначелник.
Sasvim je jasno da građani Novog Sada moraju biti kažnjeni od strane ove vlasti, zbog talasa protesta koji je odavde i krenuo i proširio se na celu zemlju.
Ja bi ukinuo sve polaske za Beograd iskreno Ubili su nam grad gospoda iz Bg..A sa ovim vozom ce ga dotuci..Pola grada nam ide u Bg da radi..Ljudi nam idu u shoping u Bg zbog voza .Novosadska privreda zbog toga propada..Butici prazni,kafici prazni,restorani prazni..Vikendom nam je prazan grad , pola Novog Sada u Beogradu trosi pare tamo umesto ovde..Idu nasi u izlaske u Bg..Ko ne vidi da nas Veograd polako jede kao sto je pojeo celu srbiju taj ne vidi dobro..Novi Sad ce doziveti istu sudbinu svih drugih gradova ako se ne otrgne od te "blizine" Bg.Zato braco novosadjani ja vam savetujem bojkot beograda ako ne zelimo da postanemo Sombor ili Kikinda uskoro.
Pa ništa,onda neka proglase Ptrovaradin za glavni grad Vojvodine i neka sva putovanja u vaskoliki sve počnu od Petrovaradina, isto tako kao što i zlatno doba i "pravi život" počinje od SNS-a a sve ostalo treba da zaboravimo da je ikada postojalo.
pa zar nisu mogli da uposle one, koji su radili do 1.novemb., na glavnoj stanici?!?pa gde su ti sada???sta rade? osim ,ako...da ne statiraju u "cacilendu",mozda??ako je tako,on'a nista!tamo su i potrebniji!!
Nesposobni su da bilo šta organizuju. A ovi što kukaju u redu za kartu, neka i dalje kukaju i čekaju da im neko ko ne putuje reši stvar i poboljša uslove. Bože sačuvaj da organizuju neki protest, neku peticiju, neku tužbu, zahtev, bilo šta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gubljenje vremena u Petrovaradinu: Desant na šalter
Zoran Strika
strika@021.rs
Novi Sad
•06.06.2025.
•15:30 > 17:09
Komentari 22
Vasa
Pezos
Marko
APLIKACIJA i MAŠINA.....i zdravo
Milena
Mrmot bez folije
Ana
Treba spomenuti ocajan prevoz do stanice, guzve u saobracaju, uzak prolaz na peron. Koliko je samo puta bus koji je uveden za prevoz putik voza otisao prazan ne sacekavsi putnike jer ide po svom redu voznje, a vozovi kasne. Kartomat cas radi cas ne radi. Zatvoren i salter na NBG bez ikakvog objasnjenja,samo kazu do daljeg. Mesecne karte se i dalje moraju kupovati na salteru, nisu u stanu da dorade aplikaciju, i dalje preko app-a samo pojednacne karte, za to im ne treba gradjevinska dozvola ni procena stabilnosti. Bukvalno nista mesecima ne umeju da urade da bar malo olksaju putnicima, a na sve to i dalje naplacuju 500 din vise kad kartu kupite u vozu.
Samo pitam
06.06.2025 • 16:48
Станица
Па градоначелник да би смислио неки предлог треба му још 7 месеци јер предлоге које је дао о поновном покретању станице у новом саду жвакао је 7 месеци. Какав то потенцијал треба да будеш да укапираш шта радити. Где је он то стекао факултетско образовање кад нема могућност да разуме ствари. А и особље железнице са врха скале показује исту тенденцију као дични градоначелник.
Trebaju da smisle još jednu integraciju SAP programa ovoga puta za železnicu.
Jovana
Posle Vućića i njegovih je kraj za Srbiju.
Dragan
Lexv
501
Rade
Balkan ekspres
Cinik
Željko
Sale
Буђ
scp - 096
Novi Sad
Steva
bata
Nana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H